Work work work

Igår jobbade jag från kvart i åtta till halv fem, så var ganska trött och tänkte gå och sova tidigt.
Men sen frågade Emelie om jag ville ses och det sa jag inte nej till :)
Träffade henne vid sju tiden för några glas vin och roligt/deprimerande prat..
Gick sedan till Texas där hennes Victor med flera satt och kollade matchen.
Jag åkte hem vid elva och somnade direkt.

Och snart är det helg. Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu, men det finns ju vissa saker som lockar.
Hoppas på det bästa i alla fall :)

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Jobbar bara från tolv till halv fyra idag, så det blir skönt!

hejpa.



Kommentarer
Postat av: ebba

söt blogg !

Postat av: Anonym

HEEY MICHI!! Du har tagit mitt bloggnamn! Jag vill ha deeet...!

2010-06-29 @ 22:14:42
Postat av: Bobsan

hejsan, fin blogg kompis. kolla gärna in min!

2012-10-30 @ 22:03:06
URL: http://bobsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback